11 aug

Idag fick jag veta att jag hade en bror "Otto" när husse och jag gick till grisöron affären....(det är en plåga att veta att han har handlat där och så får jag inte nåt förrens jag kommer hem,men väl hemma så fick jag smaska i mig.).....Undra hur min bror är? Jag ska får träffa han!!

jag funderar på att ge Otto en läxa och fråga varför han stack. Medans husse pratade med dom hörde jag att vi är nio syskon,hur kan dom bara dela på oss?!?......så gör dom inte med människor!
så nu ska jag börja med släktforskning och kolla upp på eniro vart dom finns.
Att inte husse har sagt något om mina syskon är jag lite sur för så i natt säger jag inte godnatt till han.
sov så gott alla go vänner nu ber jag husse släcka datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0