16 aug

Idag hade vi picknick/lång promenad i den sköna värmen.
Varför hemgjort fint godis som torkat oxhjärta, torkat kött, pannkakor och pannbiff till hunden när det finns tomburkar och pinnar? Ok jag förstår varför. Det är supergott!!!!

Men absolut inte nödvändigt för jag hittar så mycket kul på mina promenader så husse behöver inte komma ihåg att ta med sig vare sig godis eller leksak om vi ska träna. En kastanj att få bära på en stund duger lika bra.

Jag ser ett potentiellt spännande föremål att kunna bära på på flera hundra meters håll. Om husse ser att jag ser så kan jag gärna vara riktigt, riktigt duktig för att få lov att gå dit och ta mitt fynd. Eller om husse bara lånar min redan hittade pinnbit en stund. Så kan jag nästan dansa på en tå för att få tillbaka den. Lika glad för det som för rått kött.
gottnatt alla där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0