hej där ute alla coola bloggers och fans...

Bad = roligt!! men inte allt som kommer efter sen.......Massa schampo över heeela mig!   sen luktar jag ju konstigt!
Efter badet blev det borstning.........Husse tog nog bort en hel hund från mig!
Sen går husse omkring och tjatar om hur mjuk och len jag är.....(matte också när hon är med).........och hur gott jag luktar. GOTT????? Jag luktar ju för fasen som en parfymerad kärring!
Men imorgon ska jag nog se till att hitta lite egen parfym, i skogen. Lite älgskit hoppas jag på. Måste ju lukta gott när jag träffar elvis. Det har varit sol här idag och donna var här idag med.
Husse har blivit sjuk så nu får jag semester från träning och det är bra men all LEK DÅ?!?!?.......typiskt!!
jag hörde samtalet mellan husse och matte att jag ska börja med rallylydnad.....hm?
kan inte va så illa ju för rally går fort och sådant gillar jag. Man får springa mycket.......(men undra hur husse och matte ska orka med rally/hänga på mig?).........plus att man få tid med andra saker för det går så fort allt det är också mycket bra.........Jag har viktigare saker än att hålla på och träna ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0