Inkräktare

När jag skulle gå ut och kissa i går kväll så kände jag direkt att en inkräktare hade passerat utanför här.

Satte ner nosen i backen och började spåra......men tänk vad människor måste ha dåligt luktsinne!

Jag kände ju direkt att det var en hare/katt/hund heller något annat här.

Husse däremot han stod bara och glodde. Han var till och med tvungen att gå in och hämta ficklampan. Sen höll han på och lyste och tittade.........Äsch, det är ju bara att lukta så känns det ju direkt!!

Eländiga djur att ha mage att springa en bit över all denna mark jag äger.


Idag har jag inte gjort så mycket för idag hade SMHI rätt! REGN hela dagen.
Husse står kvar i dörröppningen "gå o kiss" säger han.
okej,vi har varit ute på korta promenader också även tillsammans med donna.

På väg hem så passerar vi huset där min kille elvis bor. Jag brukar springa in på hans tomt och hälsa på/titta runt om jag ser han men inte idag!  .......Fick gå i koppel bara för att jag inte skulle göra det säkert tror jag........Hundlivet är orättvist!

Sen var jag utsatt för det där eländiga att passa huset ett tag också. Men han hade med sig påsar hem med mycket gott i som tydligen va hans och jag fick ett lite skit ben.
goda?....MYCKET!!  men jag är ju en schäfer husse = STOR HUND!!....dom är ju till för katter heller något annat litet irriterande djur!

Och undrar när husse/matte ska inse att det är min hundliga rättighet att få följa med överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0