Ockras frågesport

1. Vilken färg har en schäfer på tungan?

A. blå

B. ljus rosa (typ)

2. Hur är en schäfer?

A. Envis

B. Mycket envis

3. Vad händer när matte säger: "Sitt" ?

A. Jag sätter mig direkt

B. Vem? Jag? OK då, nu har hon sagt det 3 gånger...

4. Vad händer om matte har en "Frolic" i handen när hon säger "Sitt" ?

A. Jag sätter mig 

B. Jag sitter redan eftersom jag har känt lukten av godiset... 

5. Vad händer om en allergiker eller hundrädd människa kommer på besök? 

A. Jag håller mig undan

B. Jag förvandlas till en "knähund" och är ett riktigt häftplåster 

6. Vad är riktig gott ?

A. Nutra Nuggets, Royals Canins eller annat näringsriktigt torrfoder

B. Har-bajs och annat som matte tycker är äckligt


7. Varför finns det katter i världen?

A. För att de gör nytta

B. För att jag och andra hundar ska få motion (en lycklig katt är en som sitter i ett träd ;-)

Rätt svar = B

1 st A = OK, jag förlåter dig, du slant säkert när du klickade...

2 st A = Skärp dig! Eller är du en katt?

>2 st A = Du måste vara en katt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0