plockat blommer

Egentligen så började det redan sent igår kväll.

Jag var ute på sista kissrundan och sen var det typ natt här.

Balkongdörren stod öppen så jag gick ut och la mig där ett tag. Så stängdes dörren och där satt jag. Husse hade inte sett mig i mörkret. Märkte att han släckte överallt och jag trodde att jag skulle få tillbringa hela natten på balkongen. Men han måste ha märkt nåt för jag hörde att han ropade på mig och kom upp och gick runt och tittade. Till slut så öppnade han dörren så jag slapp tillbringa natten ensam på balkongen. Idag har jag inte gjort så mycket träning. Har ägnade mig åt en massa andra trevliga hundgöromål!
jag hjälpt till att plocka blommer idag....."Eller hjälpt till är en överdrift påstår husse".

Vadå??...jag försökte faktiskt plocka blommer!
är det mitt fel att jag lyckades slita upp hela plantor varje gång?

Sen var jag nere och hämta donna och vi lekte och hade skoj med husse. Självklart så gömde jag alla mina saker under sängen så hon inte kunde hitta dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0