Tortyr

Har varit utsatt för ovanstående idag.

Dagen började så bra och jag trodde att den skulle fortsätta i sin vanliga stil.

Hittade en öppen vattensamling så jag kunde tillfredsställa en del av min vattenabstinens.

Men sen.......husse påstod att det var dags att klippa klor!

Inte alls det, är aldrig dags att klippa klor. manikyr.....VISST, I LOVE IT!!! är ju diva tjej.

jag slipar ner dom själv på vägen om det behövs. Det är faktiskt hemsk tortyr.......sånt är bara mänskliga påhitt!
Jag menar att husse kanske kan missa ju och klippa av mej en tå eller kanske hela tassen.

Tyvärr så kom jag inte undan.
Donna har varit här upp och hälsat på mig ganska ofta den senaste tiden även den dag. Allså husse är pantad.....han ger henne mina grisöron och jag försöker säga till men husse förstår inte. hon kan väl köpa egna förtusan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0