Sextrakasserier m.m.

VAD HÄNDE MED UPPVAKTNINGEN!!!
väldigt desperata och bara vill hoppa på en. Detta känner säkert många till där ut bland tikar och kvinnliga människor.
Killar är snuskiga, hemska och väldigt desperata......bara för jag är en hund så förstår jag er tjej människor där ute skillnaden är för mig,när jag har min löpning då minsann passar det bra men resten av tiden är man som bort blåst,skiter i en!
jag gillar elvis men lite lugnt va...taga ner lite! man kan faktiskt leka bara också allt behöver inte handla om sex heller....kåtbockar!!

och jag säger i från tufft........men som ni säkert har märkt så lyssnar dom inte och dom där 5 sek senare.
Titta bara på elvis!!


i vår värld så försöker dom inte ens med att impa med pengar,bio,bilar m.m. m.m.
bara rakt på!
det är inget fel med en korsning mellan Schäfer och pudel.....men lite romantik,TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0