mode

fick en kommentar från en som är väldigt mode intresserad tjej för ett tag sen

http://stephiesmode.blogg.se/

Jag var inne på hennes blogg och den fin,tjusig,snygg m.m. 
Hon verka kunna detta med mode och mycket duktig,en läcker blogg har hon synd att man ser allt svartvit bara men hon verka lägga väldigt mycket pengar på kläder och mode.......VADFÖR?!?.....tänk va mycket grisöron,korv och andra goda saker man kan få för alla dom pengarna."slickar mig om munnen"..........Varför köper hon inte det istället som är mycket bättre än kläder m.m.

husse är lite seg men tack för kommentaren

ibland börjar jag undra om husse heller matte är funtad för jag blev tvingad att ta reda på varför det är ett sådant intresse bland alla människor. Jag fattar inte!

husse tyckte det var roligt efter att kollat på hennes blogg och följa exemplet själv. Jag tycker att inte mode var min grej riktigt...... eh,allså titta på mig!

Och Matte som man trodde man kunde lita på och läser om oss hundar. Hjälpt husse!?!...Fegt, att hon tillät detta, det kan jag bara inte förstå och sen har mage att skratta åt mig tillsammans med husse. Nä mode låter jag er konstiga människor hålla på med och skulle du stepine och alla andra vakna upp så köp grisörn för det är mycket bättre...TRO MIG!


Kommentarer
Postat av: stephiesmode

hahah!!!

söt du är!

2008-08-17 @ 13:25:58
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0