shoppat

Har haft en alldeles vanlig hunddag.

Husse skulle gå till grisöronaffären och handla så jag följde med.

Hittade som vanligt massor som jag hade behov av att handla.

Men fick nöja mig med ett gäng grisknorrar. Förstår inte varför det ska vara så svårt att få husse att köpa alla trevliga leksaker : Bollar,gosedjur,akvarieprylar,skor,strumpor,kampleksaker och annat som jag anser att jag behöver.
På eftermiddagen så var jag som vanligt på promenad och träning i den varma solen. jag skulle få åka och bada men så kom det regn husse muttrade om att det blåste kallt och inte alls var badväder.

Äsch, det är ALLTID badväder!!!!!
igår va jag hemma hos elvis och lekte med människovalpen hugo. han sprang runt,jag jaga han!

Imorgon är en ny dag, undrar vad den för med sej för skoj?

Nu tänker jag sova bort resten av timmarna och drömma om aktivare dagar.
tackar för kommentarerna med extra många svansviftningar och några blöta hundpussar. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0