12 aug

Jag har gjort ett Fynd! Jag hittade en halv fågel när vi va ute i morse på morgon promenaden men husse verkar ha ögon i både knäna och nacken. Trots att han gick långt bort och pratade med matte med en saken i munnen som luktar och ryker om såg han vad jag gjorde och ropade på mig, innan jag han ta den..suck..Varför vet jag inte riktigt, vad är en torr gammal levergodis mot en halv fågel? Det är som om Husse har mer koll på mina ben än vad jag har..ett hemligt förhållande kanske, rent av FRA-inspirerat. Vem ska jag ringa? Ska det vara så stor skillnad på halva fågel?

Tydligen.

Jag anser att vi hundar måste ena oss och jobba för FRIA HUNDARS DAG. Då får vi vara lösa och göra som vi vill, vi får bestämma vilken mat och hur mycket lek det skall bli, och det blir ingen hemlig kontroll över benen!!! Alla svansar upp för en enad hundfront! VOFF, VOFF!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0