Vilket hundväder!

Regnovädret ligger över Fjärås och jag vet inte varför man kallar dåligt väder för hundväder, för jag vill inte ens gå ut!
Och när jag väl är ute så får jag inte göra saker som är roligt endå för alla skogar,vägar m.m.  är alldeles överfulla med en massa trevliga spagropar av hög kvalitet......Gissa vad som händer?

husse förbjuder mej att bara blogga om dom och få spa........Vadå,ett paradis för alla vattenintresserade hundar som älskar spa.....Så ska jag inte få blogga om dom.

Orättvisa värld!

Det blev Ingen lång promenad idag men Donna var här uppe hela dag Vi låg och slappade i sängen allihop idag. Hon åt upp mitt grisöra som jag hade lagt under mattan inte så trevligt.....hon kan ju fråga först! (jag hade sagt nej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0