rix fm morrongänget!

Vi har ett eget Morrongäng! Vi pratar inte i radio utan vi springer runt och jagar varandra i en timmes tid. Vi träffas på ut sidan ibland på morgonen heller på kvällen. Det är jag, nalle (boxer), frida(labrador) och även donna, Isak, Elivs ibland. Tyvärr får jag inte vara med jämt för husse han har inte tiden ibland m.m.  hmm..jag är av annan åsikt!! Det är hur roligt som helst. Vi springer runt och leker, brottas och jagar varandra. Sedan har jag en sådan enorm tur att det finns lite vatten i närheten nu när det är varmt som man kan svalka sig i. brukar sluta med att alla ljusa hundar som lekt med mig blir bruna. Praktiskt. Något för Mattarna, då slipper de gå till frisören och färga håret......Tror inte de har greppat detta riktigt!
Välkomna ni andra som läser detta, vi är faktsikt flockdjur, inte att förglömma! Våra människor bildar också flock men de står mest och hänger hela tiden. och husse röker som e äckligt....puss han är som att slicka ett askfat ju. nä det är Ingen vidare fart på dem inte.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0