usch



för ett tag sen fick jag gå runt med trosor och binda. - jag trodde jag va en hund!? -

Elvis och jag fick inte leka så mycket...Som om det skulle vara något fel med en korsning mellan Schäfer och pudel!

Detta är inte lätt med löpning.......alla killar vill bara nosa mig i baken!!

Och jag skulle vara glad om min höll typ en vecka också men nej då......flera veckor!

Jag skulle göra min korning också och visa dom att jag är BÄST, GRYMMAST....men det gick inte. till på köpet fick jag höra att jag gått upp i vikt/såg lite rundare ut efter löpningen av Jenny -Elvis- matte. Herregud, ni vet väl själva vad som händer med era kroppar. Man känner sig inte så vacker m.m. 

men jag tycker det är bra för lite extra runt magen är skönt när man rullar sig, Det blir bättre snurr då!

Men även om jag tycker det så håller inte husse heller matte med mig inte ens kenneln jag kommer från...ingen gör det typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0