13 mars

Här följer några aktiviteter som inte borde få finnas, de är definitivt ute
på "Meningen med hundlivet - listan".

* Klo klippning (det ingår visserligen korv men jag förstår inte vitsen.... gräsligt).

* schamponera sig i duschen (som om man vore en pudel...).

* Tråkiga människor som sover på morgonen (varför inte sova på kvällen när jag sover).


Apropå klo klippning så tycker jag det är ett klart intrång på mitt privatliv. Jag tycker definitivt att det räcker med mitt grävande (dvs. jag vässar dem naturligt, som vargar gör). Dessutom badar jag mig själv i pölar och sedan rullar jag mig i något som luktar gott, det kan inte bli enklare. Husse och matte skulle spara jättemycket tid om dom lyssnade på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0