28 mars

image12

idag åkte jag in till Huveröds i Kållered för fotografering. Jag va gjort för detta.....sa dom två gubbar som skulle ta korten......(då tänkte jag)...."Om jag inte skulle komma med i någon debatt program för jag va så söt m.m. skulle jag kanske ta och satsa på modell".......detta får vi fundera på lite!!
korten tar ca 2 veckor tills dom kommer. Och om inte husse är för seg kanske dom kommer in här snart. Jag fick prova en massa saker som husse och matte skulle köpa inte så roligt men jag fick också gå runt i affären och nosa på allt roligt som fanns men jag fick inget ta med mig hem som jag tycker va lite konstigt för allt jag gillar är ju mitt men det tyckte inte husse heller matte.......konstigt?!?
många tycket jag va fin,söt m.m. från alla håll.... höger till vänster/resan in och resan hem......men får man något för detta?  NEJ!! *ledsen mun*
en bra resa som sluta tråkigt för matte åkte iväg igen. Fattar inte varför hon inte vill va kvar men jag få väl göra mig sötare nästa gång hon kommer


image13

jag låg och deppa så tar husse ett kort på mig.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0