3 mars 2008

när jag var ut och gick på en promenad så kom jag och tänka på en sak........Vi hundar har ingen fackförening eller Försäkringskassa. Det är nästan så att man blir en partipolitisk hund. Jag tror jag skulle göra mig i en TV-debatt. Alla säger jämt att jag är söt. Får fundera på detta. Katter har minsann mer rättigheter, de springer lösa överallt och skrämmer slag på allt och alla. Jag har blivit attackerad två gånger av psykotiska kattmammor (jaja,okej....dom satt där bara men endå?!) det var mycket traumatiska upplevelser för dessa katter men dom är ju inte så smarta som vi hundar och endå så måste Vi hundar registreras och gå omkring med oätliga chips i nacken medans katterna gör som de vill. Om man sedan jagar dem får man skäll. Världen är orättvis.

image3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0