den 4 mars

För er som inte haft förmånen att träffa mig kan jag berätta att jag är en underbar och söt Schäfer (säger alla)
född 11/2 2006 i Romelanda. En del människor kan hänga upp sig på vissa detaljer som typ när det är mörk ute och kommer in objuden m.m. dom säger att jag är lite farlig då.....???? men vem bryr sig?
Av sådana typer får man i alla fall ingen köttbulle.

Faktum är att husse låter mig ha en egen sida här, där jag kan göra min röst hörd. Inte många hundar som får det! Jag tänker skriva dagbok om viktiga saker som händer mig eller bara delge er mina synpunkter på hundliv i största allmänhet.

Jag bor med Husse och i en lägenhet, i Kungsbacka Jag hade föredragit att bo i hus och kunna springa rätt ut men jag har förstått att man inte alltid kan få allting. Man undrar ju varför?..
Matte kommer då och då men någon gång ska jag lyckas med mitt söta ansikte att få henne och stanna även om det är roligt att åka tåg.Jag tränar när jag inte leker och inte lite heller.....undra när man få tid till lek?...känns som man pluggar och det finns det väl många som känner till hur det är.
Men jag tränar:Bruks,agility,tävlings lydnad,Klickerträning. och snart så börja kurserna på SBK som jag kommer delta i för att kunna börjar tävla.(låter som det ingen tid finns för lek) och det stämmer!!!...heller för lite blir det i mitt tycke!... Förstår inte va det är fel på att leka 22timmar typ?...


Om du vill ha kontakt med mig kan du Maila: [email protected]



image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0