ett år äldre,till!

Nu har man fyllt år också....2 År är man nu
Jag bjöd in alla mina kompisar till kalas men alla kunde tyvärr inte komma. Madox är på hedeforsens kennel för att bli bombhund och han är inte så vana att ta bussen själv. Jag tar den alltid när jag skall någonstans men de flesta normala människor har ju bil. Isak kom inte heller, Isak är lite kräsen när det gäller val av umgänge men andra kom i allafall. Elvis kissade så mycket att han säkerligen hade träningsvärk i benet dagen efter. Vi åt tårta med levermousse inuti och leverpastejgrädde ovanpå. Mums! Vi åt väldigt fort. Husse och matte var med och fixade och förstörde vår fest roligare om det är föräldrafritt ju! Sedan sprang vi runt och lekte. Vi bädda sängen åt husse och matte också. Som avslutning hade vi fiskdamm. Då blev det lite knorrigt på vissa håll. Vissa av mina gäster nöjde sig nämligen inte med en påse utan försökte ta även andras, då fick jag gå emellan och säga ifrån för dom kan inte ta mina påsar. Inga orättvisor här inte!.....men konstig nog tyckte husse och matte något annat men till sist gick alla hem för att sova, mätta och goda och glada med varsin påse. Min matte är super, dagen efter fick jag äta resten av tårtan till frukost!!
image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0