idag var det......

JIPPE ÄLSKAR ATT BADA!!
Herregud, det är även dags för den hemska duschen igen. men jag älskar att bada för jag får leka så uppfatta det inte fel utan det är själva schamponeringen som Jag försöker fly från men jag hann inte denna gången heller för husse stoppa mig genast. jag springer själv till badkaret och hoppar i men när det är dags för det tråkiga så försöker jag hoppa ut men jag lyckats inte(jag gör mig extra tung och oformlig men det hjälper inte) .Så jag måste bara acceptera detta övergrepp. Är det verkligen tillåtet (enligt Djurskyddslagen) att kränka en familjemedlem på det här sättet? Måste ringa David Selin och kolla vad som gäller...image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0