konstigt djur

I dag när jag va ute hörde jag något konstigt och sen en lukt i luften jag aldrig har känt. När vi äntligen gick runt på andra sidan så fick jag upp spåret av denna konstiga lukt....I VÄG DET BAR!
och sekunden efter STOP!!!.. sen koppel fick jag på mig?
(koppel borde förbjudas vilken dum människa kom på det för det va inte vi hundar.....Typisk! har sagt det förr säger det igen "livet är orättvist").
men ett långbent djur på fyra ben och med ett mycket stort ansikte kom gående mot mig och jag fick inte ha närkontakt heller men jag gjorde en lek invit och då gjorde han ett mycket konstigt ljud men tyvärr fick jag dock bara en distans relation. Det finns flera konstiga djur som jag tydligen inte släkt med. Fråga inte mig hur det hänger ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0