lista

Nedan har jag listat vilka 10 saker som just nu är inne på "Meningen med hundlivet - listan":

1.Göra saker med husse/matte, helst ute och hela tiden, 22 timmar om dygnet. (måste sova lite ju)
2.Äta något gott. I det här läget föredrar jag helena och farmor
3.Leka med Elvis, min bästa kompis.
4.Bära hem saker jag hittat ute.
5.Rulla mig i döda fåglar, slemmiga sniglar eller sörjiga pölar och diken. (husse tycks inte dela min förtjusning i detta...)
6.Ligga på ryggen och bli kliad.
7.Jaga fåglar och katter
8.Åka bort på middag. helst mormor för Om man sitter snällt intill diskbänken/bordet får man ALLTID något. Vissa kan man lita på!
9.Åka buss och tåg
10.Gör konster. Detta är ett bra knep för att få uppmärksamhet. Alla blir garanterat överförtjusta och man får genast korv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0