sega husse

som vanligt är husse seg på att uppdatera bloggen
Men här har det varit full rulle kanelbulle! 
När vi var i skogen och träna blodspår.......(vad e meningen med det??......bättre om man hade haft korv att spåra det går ju äta)..........hittade jag ett stort, brunt djur. Har aldrig sett ett sådant förut, hela kroppen och hjärnan bara pirrade och jag kände ett stort behov av att börja jaga den här bruna klunsen. Så jag gjorde det...hmmm..sådär lite på avstånd hörde jag Matte och en skrikande husse men just då höll jag på med att skälla på klunsen, jag ville den skulle stå stilla men helt plötsligt kände jag ett sug i nackskinet och koppel på...allså,förbjud koppel!!
synd att man inte träffar på dessa klunsar så oftare!
dom såg lite uppriven ut men jag orkade inte bry mig, jag var så trött!
Mycket mer har hänt och om husse tar och sätter sig så kanske alla bloggare kan få ta del av detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0