Det har..........

inte hänt så mycket här.

Igår så stormade det ju hela dagen och åska som bara den.

Husse gillar inte storm, dessutom så var det en massa äckligt ösregn tyckte han!

Husse höll mig mest inne förutom när husse släpade ut mig för att han ansåg att jag behövde ut.

Kunde väl få bestämma själv hur länge vi/jag ska vara ute!?!?......finns inga dåliga väder för lek, bara lata människor!

Fast vi blev i alla fall aldrig av med elen.

Idag var det bättre. SOL!!!!

donna är här efter sin flytt och hälsar på. vi hade en avskedsfest för henne förra veckan........mycket goda saker fick vi! (hoppas fler flyttar,tråkigt...VISST! men man får ju godis saker)..........jag ska skaffa mig en namnsdag!
Johan håller på att flytta in och det är kanon. Jag ska hälsa på han varje sekund som jag får chansen till.
Egentligen så borde jag ha få tillbringa hela dagarna ute med att kolla om han kommer ut.

Men det har jag inte fått göra. Sen har jag försökt att slåss med monstret som husse påstår heter dammsugare. Och ingen hjälp fick man av donna heller som bara sprang iväg.........lämna mig själv där mot monstret!!!  (inte snällt)

Gillar den inte oavsett om den heter dammsugare eller är ett äkta monster.

Brukar jaga den och försöka hugga i den. Men jag får bara höra att jag ska låta bli den för att det faktiskt är nödvändigt att använda den. Husse påstår att jag släpper en massa hår och släpar in grus m.m.

Nädå, jag varken hårar ner eller nåt sånt.

Kommer säkert från nån annan........kanske den där som lämna tassavtryck efter sig som jag håller på än att leta efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0