2 sep

Igår kom min bästa kompis Johan hit! Han är en människa, trots detta är han enormt skojig. Vi kan leka hur länge som helst, han gillar bollar lika mycket som jag.

Idag har det varit trist och gråt ute. Husse har varit jätte sjuk och han går fortfarande runt och hostar m.m. 
inte alltid jag får gräva i sandlåndan för husse. Han säger att det inte är så bra så jag jobbar hårt på att föreställa en katt så jag kommer åt sandlådan på gården....(alla katter får ju gräva där)....... och idag var det nära att jag lyckades.
Jag smög försiktigt till sandlådan.

Ingen reaktion från husse.

Ha, jag var övertygad om att jag lyckats!

Men så begick jag det stora misstaget.

jag börja morra och prata med sanden medans jag grävde

Då fick jag höra ordet jag INTE gillar.

NEEEJ!!!!!!!

Jaha, så var det med det.

Är det nån som vet nån ABF kurs eller liknade om hur man som hund blir mera kattlik?

Tips mottages tacksamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0