Organisk??

Och vad är det? Jag fick en sjal av Husse när han varit och shoppat, den var ekologisk, sa husse. Skit samma, den var fin med ben på och en och en annan döskalle. Annars har jag varit i stan igen. Åkt buss och buss igen för att hälsa på Harry som nu har flyttat. Husse försökte tvinga mig att åka i en trappa som rörde på sig...värsta rymdprylen, sådant går jag INTE på. Sedan när vi skulle hem, sent på kvällen var jag väldigt misstänksam, skulle han försöka få mig att gå på där igen? Han har så mycket pedagogoiska ideér min Husse. Jag slapp det, men jag var tvungen att undersöka den vanliga trappan först, man vet ju aldrig, den kunde ju också börja röra på sig. Jag blir så trött när vi varit i stan, det är fasligt mycket jag måste kontrollera, är en ockra Polis ända ut i klorna!... Gud, nåde den som kommer för nära mig och min husse. Konstiga människor och hundar som stirrar göre sig icke besvär. Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0