Eftersnack

JIPPE,nu har vi fira jul igen!
Det innebär mycket mat och paket. Jag älskar de här dagarna, alla äter hela tiden..Jag har fått goda ben,godis och leksaker samt ett nytt koppel (rosa), som husse inte gillar. Han tycker bättre om det svarta jag fick!
Jag fokuserar på själva öppnandet, det är skoj att slita i papper!! På julaftonsmorgon får man paket under kudden, det är en rödklädd gubbe med vitt skägg som kommer med det. Matte har alltid ett litet samtal med mig inför det här "hemliga" besöket. Jag får inte skälla utan skall släppa in honom...märkligt. 
  

 
Nästa jul.....mer julklappar matte och husse.det är jag värd ,heller jag ska bara ha för allt slit jag gör




GOD FORTSÄTTNING ALLA


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0