katter????

Katter är inte några favoriter. De är OK om de springer men inte när de kastar sig över och klöser. Men jag har aldrig haft denna oturen att stöta på detta.....För dom flyr!!!!   ..........tur är det annars hade jag ätit upp dom "grrrrr"
Nej, katter är korkade. De har inte vett på att hålla sig väl med människor, förstår inte hur man skall linda dem runt tassen. De bara ränner runt och är ensamma hela tiden. Hur kul kan det vara att vara katt? De sägs ha stor integritet. Löjligt, anser jag, de saknar social kompetens, har ingen flockkänsla alls.
Tur att Matte inte är kattmäniska, annars hade hon väl släpat hem en sådan också. Husse vet man inte med för han luktar katt ibland när han kommer in. Då har han allt klappat en katt så han litar jag inte på. Tur att matte finns där på den biten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0