husse kallad mig för klant?????

Faktum är att jag början av det nya året bröt av min klo i mitten. Inte ens jag är felfri, trots att jag är ett sådant enastående exemplar. Tänkte jag skulle delge er mina tankar kring allt detta hur detta kändes och ett ord kommer upp.......djurplågeri!!

varför ska jag berätta , Det hela började med att jag lekte med en pinne. sen upptäckte husse min klo när vi kom in. Vi fick iallafall åka till ett ställe där dom pratar snällt men gör hemska saker. de klämde på mig och gav mig en spruta och jag bara somnade. När jag vaknade kändes det som om jag missat något?

Sedan åkte vi hem och jag fick äta små äckliga, vita saker 2 ggr per dag. Och ha en konstig sak runt huvudet! # hunden från mars #

Ingen kulinarisk upplevelse precis.


 

Efter några dagar såg jag ut som vanligt igen. Vilken tur, fick inte gör något under den tiden!!....men tur att jag slapp den konstiga saken på mig när jag var ute, för annars hade jag inte kunnat visa mig ute innan den va borta. Svartbrun ailen med päls under magen...eh... En omedveten, inneboende längtan att egentligen vara ailen från mars? Skulle inte tro det!!!!!

tänk att inte få leka, äta äckliga saker och se ut som......???..bra fråga...

men nu är jag återställd, skönt att få tillbaka sin kropp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0