önskningar

har varit i hundbutiken!!
Jag önskade mig 2 saker som jag inte fick, lite taskigt faktiskt..tyvärr kan jag alltså inte testa dem..men jag visar bilder i alla fall. Den stora rosa grisen är ju given, den går inte att bita sönder! Men husse säger att den är för dyr, nästan 400 kr. Det är jag tydligen inte värd..





Lite bling sitter aldrig fel, hade varit trevligt att glittra lite. Visserligen sägs det att jag har utstrålning men ändå...Husse är tyvärr alldeles omöjlig i den här frågan. han SKRATTAR åt mig och säger att Blingblingen skulle bli "fullständigt demolerad" efter några timmar runt min hals..
Vad menar han? Är det någon som fattar?


Jag trodde husse var min bästa vän..tydligen har han ett litet behov av att vara dominant och bestämma...suck...
men tack och lov för matte!!!.......så jag vänder mig till henne,hon köper kanske om jag blickar lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0