om ny år

Det här med nyårslöften hos människor är populärt, det förstår man ju. Jag tycker mest det verkar som om de ljuger för sig själva...eller??
tur att vi hundar slipper allt detta.
OM era Mattar och Hussar drabbas av hjärnsläpp och skaffar hem konstiga lådor som det står "tårta" av något slag på; låt er inte luras, det är fyrverkerier och skall genast kissas på!!!!!!
Jag som är tik har lite svårt för detta, rent praktiskt men man kan alltid äta för snabbt och kräkas på det eller helt enkelt slita sönder dem. Visst är dom fin att titta på tycker jag men för alla andra hundar m.m. och även jag gillar inte dom höga smällen som blir.....Det borde inte få finnas!! 
 Hur kan man tända eld på "pengar" och skicka upp dem i luften? Det är bara människor som kan hitta på sådana idiotiska grejer.....

men för att slippa dessa höga "PANG" och "BOM"  kan ni gör som jag lyssna på lungafavoriter......då är det bra att människor saker finns!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0